FAQ – najczęściej zadawane pytania.
Bardzo często zdarza się, że nasi klienci pytają o podobne rzeczy. W związku z tym przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi na nie. Dzięki temu mają Państwo możliwość znalezienia odpowiedzi na nurtującą was kwestię, bez konieczności kontaktu 😊
Czy oferowane koszulki są oryginalne?
Czy sprzedawane w sklepie koszulki piłkarskie są oryginalne?
Każda koszulka, zanim trafi do katalogu sklepu, przechodzi przez bardzo dokładną analizę jej oryginalności. Weryfikowane są wszystkie najistotniejsze elementy (sprawdzane są metki, szycia, jakość i wykonanie nadruków, czy nawet skład tkaniny, z której wyprodukowana została koszulka). Odpowiedź na to pytanie brzmi zatem: tak! 😊
Co ile aktualizowany jest katalog koszulek piłkarskich?
Nowe koszulki w sklepie pojawiają się kilka razy w tygodniu, Dla tego warto być na bieżąco z informacjami na naszych social mediach, gdzie staramy się informować o nowych dostawach, czy unikatowych trykotach, które zasilą katalog produktów w najbliższych dniach.
Jakie są dostępne metody płatności w sklepie z koszulkami piłkarskimi?
W naszym sklepie akceptujemy różne metody płatności, w tym karty kredytowe (Visa, Mastercard), systemy płatności elektronicznych (PayPal) oraz tradycyjne przelewy bankowe. Zapewniamy bezpieczne i szyfrowane transakcje, abyś mógł dokonać płatności w sposób wygodny i pewny.
Czy koszulki można zwrócić, jeśli zrezygnowałem z zamówienia?
Oczywiście. Przyjmujemy zwroty zamówień bez podania powodu w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki przez klienta – mają tu zastosowanie standardowe przepisy prawa. Jedynym warunkiem jest to, by koszulka wróciła do nas w stanie takim, jak została sprzedana – taki stan znajduje się w opisie każdego produktu.
Jak szybko realizowane są zamówienia?
Ekspresowo! Większość zamówień wysyłamy w ciągu 1 dnia roboczego od zaksięgowania płatności.
W wyjątkowych okolicznościach (np. od razu po świętach) możemy potrzebować więcej czasu. Maksymalny termin przygotowania przez nas Twojego zamówienia do wysyłki to 3 dni robocze. Paczki pakujemy na bieżąco, wg kolejności zamówień.
Czas dostawy to czas, który ma przewoźnik na dostarczenie paczki. Przewidywany terminy dostawy należy liczyć od momentu nadania przesyłki, czyli od chwili gdy otrzymasz maila, że Twoja paczka ruszyła w drogę.
Jak można się skontaktować z obsługą sklepu?
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17:30. Skontaktować się z nami można za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie Kontakt, lub pisząc do nas maila na adres unforgettable.footballshirts@gmail.com. Zapraszamy do kontaktu!